Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom openen in Wordpress plaatjes alleen nog maar in thumbnail-formaat?

Goedemiddag Allemaal, ik beheer een paar websites die met Wordpress zijn gemaakt. Bij 1 site heb ik een irritant probleem waarvoor ik geen oplossing weet. Als ik een plaatje in een bericht invoeg vanuit de mediabibliotheek opent deze constant in thumbnail formaat. Eerder was dit altijd gemiddel formaat. Ik weet niet waardoor dit komt en zie ook nergens hoe ik dit terug kan instellen wie geeft mij hiervoor de tip?

BonBonvanJohn
3 maanden geleden
Wordpress onthoud altijd de laatst gebruikte optie. Dus die andere opties zijn echt verdwenen?
reus_lucius
3 maanden geleden
Hoi ik snap je antwoord niet. Zoals gezegd opende WP de plaatjes die ik wilde invoegen altijd in gemiddeld formaat nu iedere keer in Thumbnail ik zie niks verkeerd onder de instellingen dus ik weet niet wat het probleem is.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Je kunt het formaat van de afbeeldingen in WordPress aanpassen bij het invoegen in je berichten. Wanneer je een afbeelding toevoegt, moet je naar de instellingen kijken aan de rechterkant, waar je de afbeelding kunt selecteren en een formaat kunt kiezen, zoals ‘Gemiddeld’ of ‘Groot’.

Als de afbeelding nog steeds als thumbnail opent, kan het zijn dat de instellingen in de mediabibliotheek zelf zijn gewijzigd. Ga naar ‘Instellingen’ > ‘Media’ in je WordPress dashboard en kijk of de standaard groottes goed zijn ingesteld.

Je kunt ook proberen om de afbeelding opnieuw toe te voegen of de browser cache te legen, want soms zijn het tijdelijke problemen.

Wie heeft ervaring met soortgelijke problemen in WordPress? Hebben jullie tips om dit op te lossen?
(Lees meer...)
3 maanden geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing