heeft de Webpagina kan niet worden weergegeven eigenlijk ook een 40* of 50* pagina?

dat zie ik wel eens op de mobile fb, als ie nog net genoeg internet heeft om dat dan weer wel te laden ofso.

iig, zo ja, welke code is dat dan?

ik heb ze (naar mijn weten) allemaal hieronder;
400(Slecht verzoek)
401(Verificatie vereist)
402(Betaling vereist)
403(Verboden)
404(Niet gevonden)
405(Methode niet toegestaan)
406(Niet acceptabel)
407(Proxy-verificatie vereist)
408(Verzoek time-out)
409(Conflict)
410(Verstreken)
411(Lengte vereist)
412(Voorschrift mislukt)
413(Verzoekentiteit te groot)
414(URI-verzoek te groot)
415(Niet-ondersteund mediatype)
416(Verzoekbereik niet voldoende)
417(Verwachting mislukt)
422(Niet-verwerkbare entiteit)
423(Vergrendeld)
424(Mislukte afhankelijkheid)
500(Interne serverfout)
501(Niet geïmplementeerd)
502(Slechte gateway)
503(Service onbeschikbaar)
504(Gateway time-out)
505(HTTP-versie niet ondersteund)
506(Variant ook besproken)
507(Onvoldoende opslag)
510(Niet verlengd)

Toegevoegd na 5 minuten:
is het

407, 408, 410, 417, 500, 510 of een andere? :s

of helemaal geen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als een pagina in zijn geheel niet geladen kan worden, dan zal hij ook geen http status code terugsturen. (Die moet verstuurt worden vanuit de server.)

Als er iets fout gaat, dan kan het in principe elke status code zijn...

Meer informatie over http status codes kun je hier vinden:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_HTTP_status_codes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoe zit het dan met de mobile versie van Facebook? gebruik je die wel eens? dan staan de updates (home) in een frame, dan word het menu bovenin wel geladen maar de content niet, dan hebben ze Geen internetverbinding, probeer opnieuw en dan zon link van opnieuw proberen met het facebook logo erbij
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik de mobiele versie van facebook niet, maar het is niet onmogelijk dat de het deel dat je wel ziet, in de cache van je mobiel zit (zodat het niet elke keer opnieuw geladen hoeft te worden), en dat de rest niet opgehaald kan worden omdat er geen verbinding is. In dat geval heeft hij ook geen http status code. Als dat niet het geval is, dan kan het in principe elke statuscode zijn...