Mijn nieuwe PC slaat ongevraagd alle PDF-documenten op die ik op internet open. Hoe stop ik dat?

2 maanden geleden
TurfGraver
2 maanden geleden
Door niet op links te klikken die naar een pdf verwijzen of in je browser instellen dat deze eerst moet vragen waar op te slaan en dit dan eventueel te annuleren.
Ikhebgeenidee
2 maanden geleden
Om een pdf te kunnen lezen die op internet staat, zal de computer het bestand eerst moeten downloaden voordat het bestand kan worden geopend.
Greif1944
2 maanden geleden
Bedankt voor de antwoorden, het bestand opslaan is net iets anders dan het bestand op de pc opslaan. Bij mijn vorige pc kon ik pdf-bestanden lezen zonder dat deze op de pc werden opgeslagen. Inderdaad, ik kan Firefox aanpassen over de plek waar de bestanden worden opgeslagen, niet DAT ze worden opgeslagen. Ik heb ook aangevinkt dat hij me moet vragen. Dat doet ie ook niet. Elke pdf die ik ook maar zijdelinks aankijk, komt in de aangewezen map terecht, dat was bij de oude pc niet het geval.
TurfGraver
2 maanden geleden
Ok, Firefox dus.
https://support.mozilla.org/nl/kb/pdf-bestanden-bekijken-firefox-andere-lezer-kiezen
Greif1944
2 maanden geleden
TurfGraver, bedankt, die zocht ik. Gr.
Greif1944
2 maanden geleden
TurfGraver, te vroeg gejuicht. Helaas kan ik hier geen screenshots plaatsen. Ik heb alles opgenomen. De pc heeft blijkbaar tegenmaatregelen genomen en slaat de pdf-documenten gewoon weer op in de map downloads, hij vraagt niets.

Geef als eerste antwoord