Hoe vind ik in Excel het rij-nummer van de eerste rij waarin kolom B de waarde '1' heeft én kolom C de waarde 'L'?

En dan het rijnummer waar dit de tweede keer voorkomt en etc.
Ik wil dit gebruiken om in kolom B aan te geven of dit een actief record is en in kolom C welk type record, om deze verder te kunnen scheiden in aparte lijsten.

7 maanden geleden

Antwoorden (1)

Gebruik de functie ZOEKEN.V. Vul als zoekwaarde '1' in voor kolom B en 'L' voor kolom C. Als resultaat krijg je het rij-nummer van de eerste rij waarin deze waarden voorkomen.
Bronnen:
4 maanden geleden