Hoe maak ik een automatische terugloop in Visual Studio?

in afwachting van mijn opleiding ben ik thuis al wat online cursussen aan het maken.
momenteel gebruik ik visual studio 2019 (eerder al dreamweaver en notepad++ geprobeerd)

bij notepad kon je de tekst automatisch laten teruglopen maar in VS vind ik dit nergens terug...

Welk programma moet ik zeker nog eens checken volgens jullie?

Picture for question
4 jaar geleden
3.3K

Antwoorden (1)

Dat heet 'word wrapping'. Het staat bij Options - All Languages - Settings - Word Wrap.
Toegevoegd op 13 april 2020 11:12: afbeelding
Plaatje bij antwoord
SimonV
4 jaar geleden
taillie
4 jaar geleden
oh god, maar 25x maal tegen gekomen, dacht bij wrapping aan het vervangen van alle "x" door "z"