Wat is een goedkope en betrouwbare websitehost?

Hallo,

Ik koop mijn websites meestal bij mijndomein.nl
Mijn ervaring hiermee is goed, hun support is perfect.
Het enigste nadeel vind ik dat het 30 euro kost voor 1 jaar hierbij zit dan het domeinnaam en 1 gb opslagruimte.

Dit lijkt misschien niet veel maar ik ben een scholier en dat is soms toch een beetje zonde van mijn geld omdat het vaak nutteloze experimenten zijn en dingen die ik wil proberen om geld te verdienen.

Weet iemand misschien een goedkope leverancier van ongeveer 10 euro per jaar met ongeveer evenveel gb opslag.

Alvast bedankt,

Mvg,

Roy

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (7)

Zat toevallig ook te zoeken en kwam hier terecht
http://pc-en-internet.infonu.nl/hosting/62438-gratis-website-hosting-beste-gratis-webhosting-providers.html
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord maar dit is toch niet helemaal wat ik zoek. Ik wil een domeinnaam met data dit kan nooit gratis aangeboden worden behalve met bijvoorbeeld een .tk extensie. Dit zijn echter wel professionele websites en een website met een subdomein of met reclame van de provider erop is gemaakt om te falen :P
peterpost
11 jaar geleden
Ik blijf de reacties volgen ben wel benieuwd of je iets vind
Versio.nl is erg voordelig. Domeinregistratie kan vanaf €1,99 (ex BTW). Hosting vanaf € 0,50 per maand (1,5GB opslag, 20GB bandbreedte, tot 25 domeinen, onbeperkt databases, postbussen, ftp-accounts)

Daarnaast bieden zij in hun beheerpaneel de mogelijkheid tot het installeren van allerlei CMSsen en andere applicaties.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is echt heel goedkoop ja, Heb jij hier ervaring mee? Ik vind dit soort goedkope dingen altijd een beetje raar het kan toch nooit 50 cent per maand kosten. Alvast heel erg bedankt voor je antwoord en dit is echt heel erg voordelig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoals je aan het antwoord van Richardvm kunt zien: Versio is een goede provider. Ik host er twee domeinen en een aantal zakelijke subdomeinen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Versio is niet duur, maar ik heb er al heel veel problemen mee gehad.
Ik gebruik www.gratis-host.eu.
Een volledig nederlandstalige host zonder kosten en zo lang u wilt, zeer stabiel en GEEN reclame.
• 400 Mb WEBspace
• 2 Gigabyte Bandwidth
Ik gebruik die nu 3 jaar zonder één uitval of fout.
Zie maar eens naar mijn website (zelf gemaakt)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
:) bedankt voor je antwoord maar zoals ik al eerder zei ben ik niet geïnteresseerd in gratis hosting. Het komt namelijk heel amateuristisch over, zeker als je een bedrijf bent. Uw website is ook niet meer up to date gebracht sinds 3 jaar denk? Maar met maar 400 MB webspace kan uiteraard ook niet zoveel worden gedaan. Toch bedankt.
Als zakelijke afnemer host ik al mijn 30 websites bij Versio.nl, het bedrijf is gevestigd in Leeuwarden en mijn ervaring is buiten gewoon GOED!

Prijzen zijn geweldig ten opzichte van andere aanbieders en support is daar snel en zeer goed. Ze doen niet moeilijk en helpen je overal bij; stuur je een mailtje, dan heb je binnen 45 minuten gegarandeerd een mail terug.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe betrouwbaar is jouw oordeel als je er een partnerlink eronder zet?
Richardvdm
11 jaar geleden
Doe ik puur als extraatje maar ik ben serieus afnemer van Versio en ben hier zeer tevreden over, hoop dit in de toekomst ook te blijven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Versio is ruk. Google maar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@ FredKarpet In plaats van dat je zegt dat versio ruk is waarom zeg je niet wat voor problemen je ermee heb gehad daar kunnen mensen misschien nog wat aan hebben. Ik denk zelf dat Versio een best goede reputatie heeft, als je een probleem heb kan je op meerdere manieren antwoorden krijgen, lijkt mij dus ik ben erg benieuwd wat er is gebeurd.
Richardvdm
11 jaar geleden
Google maar! Negatieve reacties overheersen uiteraard maar mijn ervaringen zijn positief. Versio heeft een live chat op de site waar je terecht kunt, je kunt ze bellen en je hebt snelle beantwoording in de mail. De meeste kleine hosting providers doen niet aan telefoonnummers, als je mailt dan moet je vaak dagen wachten. Versio kun je bellen en heb je direct contact. Jouw ervaring is ruk en mijn ervaring top! Prijs is uitstekend laag en heb werkelijk nog nooit problemen gehad!
Voor experimenten kan je altijd een kijkje nemen bij Kodingen.com gratis hosting. Reclame vrij en veel mogelijkheden. Of natuurlijk lokaal een webserver draaien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
www.wordpress.com = helemaal gratis!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik raad zelf mijn klanten Antagonist aan. €29 per jaar, alles wat je (gemiddeld) nodig hebt.