Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goedkope en betrouwbare websitehost?

Hallo,

Ik koop mijn websites meestal bij mijndomein.nl
Mijn ervaring hiermee is goed, hun support is perfect.
Het enigste nadeel vind ik dat het 30 euro kost voor 1 jaar hierbij zit dan het domeinnaam en 1 gb opslagruimte.

Dit lijkt misschien niet veel maar ik ben een scholier en dat is soms toch een beetje zonde van mijn geld omdat het vaak nutteloze experimenten zijn en dingen die ik wil proberen om geld te verdienen.

Weet iemand misschien een goedkope leverancier van ongeveer 10 euro per jaar met ongeveer evenveel gb opslag.

Alvast bedankt,

Mvg,

Roy

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
960

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Zat toevallig ook te zoeken en kwam hier terecht
http://pc-en-internet.infonu.nl/hosting/62438-gratis-website-hosting-beste-gratis-webhosting-providers.html
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord maar dit is toch niet helemaal wat ik zoek. Ik wil een domeinnaam met data dit kan nooit gratis aangeboden worden behalve met bijvoorbeeld een .tk extensie. Dit zijn echter wel professionele websites en een website met een subdomein of met reclame van de provider erop is gemaakt om te falen :P
peterpost
11 jaar geleden
Ik blijf de reacties volgen ben wel benieuwd of je iets vind
Versio.nl is erg voordelig. Domeinregistratie kan vanaf €1,99 (ex BTW). Hosting vanaf € 0,50 per maand (1,5GB opslag, 20GB bandbreedte, tot 25 domeinen, onbeperkt databases, postbussen, ftp-accounts)

Daarnaast bieden zij in hun beheerpaneel de mogelijkheid tot het installeren van allerlei CMSsen en andere applicaties.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden