Roller coaster tycoon 3 voor Mac gekocht. iMac 21.5 inch. 1920x1080. in game kan ik maar 1280x1024?? wat nu? kan ik hier iets aan doen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Widescreen Support

Rollercoaster Tycoon 3 has native widescreen support, but does not support high resolutions natively. Even the 5:4 ratio (1280x1024) is not supported. To force the game to use any resolution, open the file Options.txt and edit the first line named Resolution to your preferred resolution.
Path to Options.txt:
[edit]Windows Vista / Windows 7
C:\Users\username\AppData\Roaming\Atari\RCT3\Options.txt
[edit]Windows XP / Windows 2000
C:\Documents and Settings\username\Application Data\Atari\RCT3\Options.txt
In Windows XP / 2000 the Path may vary due to localization.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het even opgezocht en hogere resoluties zijn mogelijk na aanschaf van een expansion pack.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ook een bron toegevoegd naar de wikipedia pagina van Rollercoaster Tycoon 3. Hierin staat vermeld welke expansion packs er beschikbaar zijn.