Hoe maak je snel een leuke Nieuwsbrief?

Er zijn zoveel programma's op internet te vinden dat ik geen keuze kan maken. Wat is een goed pakket hiervoor dat niet te veel kost?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Misschien kun je gewoon Microsoft Word gebruiken?
En leuke tips/ideeen van internet halen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je een MacBook of iMac hebt is het programma 'Pages' een goede optie.
Voor op een Windows-computer is Microsoft Word misschien het makkelijkste.
Als je liever een online-systeem gebruikt kun je kijken op de site die ik als bron heb toegevoegd. Het nadeel van een online-systeem is dat er meestal voor moet worden betaald.