Hoe kan ik NGStudio weer laten werken bij importeren van een opnamen?

In het programma studio 19, welke officieel is gekocht en volgens alle aanwijzingen is geïnstalleerd, werkt het niet als ik een opnamen wil importeren! Krijg dan de melding " NGStudio werkt niet meer"! Wie weet hiervoor een oplossing? Ik heb al wat gezocht op internet en het schijnt iets te maken hebben met het niet aanwezig zijn van dll.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
4.5K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dit is een melding die in alle vorige versies terugkomt. Het volgende heb ik eens gevonden wat toen voor versie 16 was. Ik heb het ook in versie 18 nog gebruikt en dat werkte. Misschien ook voor 19?
Map Pinnacle op C schijf verwijderen:
Een eenmaal geintroduceerd NG studio werkt niet meer- probleem kan verholpen worden door de volgende map te verwijderen.
Ga naar de C schijf. Naar Gebruikers > xxx > AppData en zoek naar de map Pinnacle (let op, niet de map Pinnacle 18 weghalen) Verwijder deze map. Pinnacle blijft hierna gewoon werken maar start zich weer opnieuw op. Net of er een nieuwe versie P18 geinstalleerd is. De verwijderde map wordt door P18 zelf weer opnieuw geinstalleerd maar nu met een maagdelijke versie zonder NG studio gezeur.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb het zelfde probleem onder Pinnacle18.
De voorgestelde oplossing stelt me voor een probleem.
Ik heb de applicatie Pinnacle niet geïnstalleerd op de c schijf. Op de c schijf vind ik op de voorgestelde plaats geen AppData en geen map Pinnacle.
Op de D schijf met applicaties heb ik inderdaad: de mappen PinnacleB en PinnacleC en de map Programfiles waarin Pinnacle, en daarin weer de map Studio18.
Hiervan durf ik niets te verwijderen.
Wat nu?
Dank voor de reactie

Antwoorden (1)

Dit is een melding die in alle vorige versies terugkomt. Het volgende heb ik eens gevonden wat toen voor versie 16 was. Ik heb het ook in versie 18 nog gebruikt en dat werkte. Misschien ook voor 19?
Map Pinnacle op C schijf verwijderen:
Een eenmaal geintroduceerd NG studio werkt niet meer- probleem kan verholpen worden door de volgende map te verwijderen.
Ga naar de C schijf. Naar Gebruikers > xxx > AppData en zoek naar de map Pinnacle (let op, niet de map Pinnacle 18 weghalen) Verwijder deze map. Pinnacle blijft hierna gewoon werken maar start zich weer opnieuw op. Net of er een nieuwe versie P18 geinstalleerd is. De verwijderde map wordt door P18 zelf weer opnieuw geinstalleerd maar nu met een maagdelijke versie zonder NG studio gezeur.