als ik mijn website upload naar het web staan mijn afbeeldingen er maar half op doe kan dit?

Beste mensen!

Ik heb een website gemaakt met web page maker.
Nu moet die komen te staan op mijn website, als host heb ik yourhosting.nl
Voor de site te uploaden gebruik ik zoals aangeraden door yourhosting.nl het programma leechftp.
De HTML files heb ik geupload tot daar gaat het ook goed. Maar zodra ik de map images upload via leechftp geeft hij foutmeldingen dat bepaalde afbeeldingen niet lukken. Daarna krijg ik de melding dat de afbeeldingen toch gelukt zijn maar als ik dan naar mijn site ga heeft hij sommige afbeeldingen niet en andere snijdt hij door zodat ik b.v. maar een halve achtergrond heb en de rest wit is. Nogal vervelend vooral aangezien de site vandaag eigenlijk klaar had moeten zijn.
Weet iemand wat ik moet doen? Ik kan wel via yourhosting de afbeeldingen los uploaden (maar het zijn er 80) en de kans dat het dan ook niet werkt is wel erg groot

als iemand weet wat ik moet doen laat het a.u.b. weten

m.v.g. Joyce

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij uploaden kan het zo zijn dat je de plaatjes nog in een editor open hebt staan. Dat wil wel eens fouten geven. Dus zorg dat geen enkel ander programma ze grbeuikt. Als dat niet het geval is, dan kan het zo zijn dat je internet verbinding wat traag is, en dan leechftp te ongeduldig is.

Ik gebruik zelf windows commander / total commander voor FTP achtige dingen. Deze is in mijn ervaring een stuk stabieler & beter in staat lastige verbindingen te gebruiken. Het is een gratis download (Met advertenties er in geloof ik) of te koop voor een paar tientjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je zou het ook eens met een ander FTP-programma kunnen proberen. Zo is Filezilla net als LeechFTP ook een gratis FTP-programma (in tegenstelling tot Total Commander). Dan weet je in elk geval of het aan YourHosting ligt of dat het FTP-programma daarmee niet goed samen gaat.

In Filezilla kun je dezelfde instellingen opgeven als bij LeechFTP. Bij de bronnen heb ik ook een Nederlandstalige handleiding voor het instellen van een site in Filezilla geplaatst.

Mocht dat ook soortgelijke meldingen opleveren, dan is het handig om de specifieke foutmelding ook hier bij GV te plaatsen. Aan de hand daarvan kunnen we waarschijnlijk wel aangeven wat er mogelijk aan de hand is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Controleer of je wel Binair / binary aan het uploaden bent. Daarnaast zou je moeten kijken naar de Passive mode. Die moet je eens proberen aan te zetten of juist uit te zetten. Op de site hieronder staat hoe je dit doet (zoek binnen deze pagina met CTRL-F naar "passive FTP").