hoe maak ik deze foto rond?

ik wil deze foto rond hebben

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
16.9K
Amadea
12 jaar geleden
Welke van de vier foto's bedoel je dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een scgaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik bedoel de hele foto met alle foto's inbegrepen
Kimath
12 jaar geleden
als je die rond gaat maken verdwijnt er een heel stuk van de 2 rechtse foto's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hmm okee dat moet dan maar. maar hoe doe ik het?
Kimath
12 jaar geleden
Iets rond uitknippen kun je met Paint zelfs doen. Of met een ander fotobewerkingsprogramma, zoals ik in de vorige vraag al noemde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe doe je het met paint en k heb gimp gedownload dus het kan ook van daar wss. maar k weet niet hoe :$
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De rechthoekige foto past ook prima in een ronde taart hoor!

Antwoorden (3)

Gewoon een cirkel van maken in Paint Shop Pro.
Menu: Effecten>Geometrische>Cirkel

Toegevoegd na 4 minuten:
Al denk/vrees ik dat je wat anders bedoeld....
In een tekenprogramma een vorm (cirkel, ovaal) of wat je maar wilt tekenen maken. Deze als layer gebruiken bovenop de foto en vervolgens het binnenste transparant maken, de omtrek van de foto krijgt dan de vorm die je hebt getekend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben vergeten erbij te vermelden dat het voor een taart is en k weet niet of dit zo handig is voor een taart.
Je gaat gwn naar paint wat standaard op de pc staat. Hier zet je de foto in door hem te kopieren en dan te plakken. Het kan zijn dat de foto er zeer groot opkomt, klik dan even met de rechtermuisknop op de foto en kies voor verkleinen. Hier kun je in percentage aangeven hoeveel je hem wil verkleinen, wees gerust, bij het uitprinten kun je hem gwn op een volledige a4 formaat printen of wat je voorkeur ook is. Hierna klik je links in de werkbalk op de geribelde cirkel, nu kun je een cirkel in de foto maken. Maak hem zoals je wil, ga dan in de cirkel staan, klik met de rechtermuisknop, kies dan voor kopieren, nu open je paint opnieuw en doe je weer de rechtermuisknop, kies nu voor plakken, voila, nu heb je de cirkelfoto.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan www.picnik.com gebruiken