Ik heb op de computer nieuw progamma( van Vista naar windows 7) geinstalleerd en vergeten de emails op te slaan kan ik die nog terug vinden?

de man die mij dit er op gezet heeft zei dat alles bleef staan maar het is allemaal weg ik heb de oude mails wel weer gevonden maar niet de adressen.weet iemand of dat weer te vinden is

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
SimonV
10 jaar geleden
Welk e-mailprogramma gebruik je?
Waar heb je de mails gevonden?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik gebruik incredit mail en de oude mails vond ik nog op de oude schijf die er nog in zit en dat heb gevonden na eerts te hebben gezocht en ik had gehoopt dat daar ook de adressen stonden maar helaas nog niet gevonden
SimonV
10 jaar geleden
Hopelijk kun je ze hier vinden:
c:\oldwindows\user\jenaam\appdata\identities\langnummerreeks\adressbook .db3 http://m.goeievraag.nl/vraag/295347
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
jammer is niet te vinden hier alsnog bedankt ik zoek nog wel verder
SimonV
10 jaar geleden
Het bestand met adressen heet "addressbook.db3" .
Als dat nergens meer op je pc staat, is het echt weg.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
staat er niet op bij mij helaas moet ik alles weer opzoeken en weer opschrijven bedakt voor de moeite

Het beste antwoord

Misschien. Je zou het programma "Recuva" kunnen proberen. Het is een gratis programma wat bestanden kan terug halen, ook als je harde schijf was geformatteerd in quick format. Het is een langdurig proces, maar als de informatie waardevol is dan is het 't wachten waard. Te downloaden via: https://www.piriform.com/recuva
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt ik zal eens kijken maar ik heb de meeste mails volgens mij al handmatig ingevoerd

Andere antwoorden (2)

Tja, dat is toch vreemd. Het gaat hier om een update en dan moet in feite alles op zijn pootjes terecht komen.
Mogelijk maakte je van een ander mailprogramma dan Outlook gebruik, bijv. Thunderbird? Mocht dat het geval zijn dan kun je Thunderbird nogmaals installeren en moeten je adressen en e-mails weer zichtbaar worden.
Overigens is het altijd goed om een back-up te maken van alles wat onder gebruikers staat (c:\users\* inclusief alle verborgen bestanden).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
SimonV
10 jaar geleden
Lees even de reacties...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt voor je reactie. ik gebruik al jaren incredimail maar ik weet niet waar het is geblijven ik heb een schjf in de computer laten zetten zodat hij sneller zou zijn en dat is ook het geval. eerder had ik vist en nu windows 7 maar ben teijden het instaleren meer progamma;s kwijt geworden maar die kan ik zo weer vinden of er opnieuw opzetten. de mails heb ik wel weer gevonden zelfs van 3 jaar geleden nog maar helaas niet de adressen
De kans is groot dat je alles terug zult vinden onder deze map:
C:\windows.old

Daar zet Windows alle oude user-profiles en een aantal Windows-settings neer als je een nieuwe versie van Windows toevoegt.

Dat is natuurlijk TENZIJ je tijdens het installeren van de nieuwe versie ervoor hebt gekozen om de harddisk eerst te formatteren...

Hope this helps!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
de schijf is niet geformatteerd alleen een schijfje erbij in gezet en toen windows 7 erop gezet verder is er volgens mij niets afgehaald en de map windows.old staat niet op mijn computer is niet te vinden. dus nog verder zoeken