Ik heb op de computer nieuw progamma( van Vista naar windows 7) geinstalleerd en vergeten de emails op te slaan kan ik die nog terug vinden?

de man die mij dit er op gezet heeft zei dat alles bleef staan maar het is allemaal weg ik heb de oude mails wel weer gevonden maar niet de adressen.weet iemand of dat weer te vinden is

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Misschien. Je zou het programma "Recuva" kunnen proberen. Het is een gratis programma wat bestanden kan terug halen, ook als je harde schijf was geformatteerd in quick format. Het is een langdurig proces, maar als de informatie waardevol is dan is het 't wachten waard. Te downloaden via: https://www.piriform.com/recuva

Tja, dat is toch vreemd. Het gaat hier om een update en dan moet in feite alles op zijn pootjes terecht komen. Mogelijk maakte je van een ander mailprogramma dan Outlook gebruik, bijv. Thunderbird? Mocht dat het geval zijn dan kun je Thunderbird nogmaals installeren en moeten je adressen en e-mails weer zichtbaar worden. Overigens is het altijd goed om een back-up te maken van alles wat onder gebruikers staat (c:\users\* inclusief alle verborgen bestanden).

De kans is groot dat je alles terug zult vinden onder deze map: C:\windows.old Daar zet Windows alle oude user-profiles en een aantal Windows-settings neer als je een nieuwe versie van Windows toevoegt. Dat is natuurlijk TENZIJ je tijdens het installeren van de nieuwe versie ervoor hebt gekozen om de harddisk eerst te formatteren... Hope this helps!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100