wat is d3dx9_30.dll?

ik heb een demo van een spel gedownload maar hij zegt dat d3dx9_30.dll ontbreekt dus mijn vraag is : wat is d3dx9_30.dll?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Probleem met Direct X. Zie link:

http://pcsupport.about.com/od/findbyerrormessage/a/d3dx9_30dll-dll.htm

Succes met oplossen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar deze website
http://dll.downloadatoz.com/d3dx9_30.dll-file-download.html

scroll naar onder op die website, (niks intikken bij search) en bij "are you human?" tik je de code in die daar staat. Daarna wordt het bestand gedownload naar je harde schijf.

Nu moet je dit bestand kopieren naar c:\windows\system32
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet doen... Gewoon de laatste versie van Direct X installeren. Dll's downloaden van die rare sites is vragen om problemen! Virussen e.d.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Virussen valt meestal mee maar vaak blijf je aan de gang met downloaden. Hij begint met deze melding en zodra je deze hebt gedownload en op de juiste locatie geplaatst vraagt hij waarschijnlijk weer om een volgende...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@gertdejong: Idd! Dan heb je ook nog dat probleem...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het probleem is opgelost als je deze dll naar de c:\windows\system32 directory kopieert, paranoide aan het worden allemaal? zie je overal virussen of wat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neuh... Maar het kan beter. En zo'n dll fout is vaak een teken van een groter probleem. Opnieuw installeren van direct x is gewoon makkelijker. En trouwens, men doet er goed aan om op te letten voor schadelijke software. Wat is daar verkeerd aan? Heeft niks met paranoia te maken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@vandaag : Hahahaha, paranoide aan het worden? Ik draai JAREN zonder virus scanner, maar als ik ERGENS door word getriggerd dat het een virus is, is de vraag een dll ergens neer te zetten. En hoeft geen virus te zijn, kan ook een trojan wezen. Dan ben je lekker ver van huis. Gewoon DirectX installeren en niet beginnen met het kopieëren van DLL's en al helemaal niet van wazige sites downloaden.
Dat is een dll van DirectX versie 9. Die kun je gewoon downloaden van bijgevoegde bron.