JavaScript waar te downloaden?

Ik zou heel erg graag willen programmeren, alleen het probleem is dat ik het programma niet heb. Weet iemand waar ik JavaScript kan downloaden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Het klopt niet helemaal wat hierboven gezegd is!
Heel veel mensen denken dat Javascript hetzelfde is als Java,
maar dit is niet zo. Ga dus niet naar de Java site maar zoek naar Javascript.
Voor de rest klopt de uitleg wel. Als je meer info zoekt zal ik
als ik jou was even googlen (in het engels) en dan kom je al heel snel sites
als dit (http://www.all-nettools.com/forum/showthread.php?9550-What-program-can-i-use-to-write-a-javascript-code-in) tegen.

Hoopt dat het helpt.
Succes!