Hoe stel je op Word in dat je geen witte ruimte om je tekst heen krijgt?

Ik wil graag dit namaken, maar snap niet hoe de tekst helemaal aan het begin van het A4 kan beginnen. Zoals het voorblad van dit document: http://www.allemaallezenenschrijven.nl/mediapool/143/1434397/data/PWS_definitief_af.doc

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
4.5K
Amadea
7 jaar geleden
Bedoel je dan de tekst quertyuiopas?

Antwoorden (1)

Ik raad je aan de marges in de stellen op 0. In de screenshots die ik zelf maakte kan je zien waar je dat kan vinden: Pagina indeling - > Marges

Houd er rekening mee dat de meeste printers niet helemaal afdrukken zonder marges.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Exact. Kijk bij het printen even in je printerinstellingen of je je printer op 'randloos printen' of 'print without marges' kunt instellen, maar zoals gezegd heeft lang niet elke printer die instelling. Je kunt trouwens ook een tekstvak maken (onder het tabblad 'invoegen') en dat zo groot maken als je wilt. Dat kun je dan helemaal naar de achtergrond verplaatsen (achter alle andere tekst en plaatjes).