Waar haal je adverteerders vandaan die het goed vinden dat je gebruik maakt van pop up's?

Google adsense staat dit namelijk niet toe. Wel wordt het nog veel gebruikt. Waar haal je dergelijke adverteerders vandaan?
(Het is namelijk wel noodzakelijk op sommige delen van de site om deze gratis te kunnen maken).

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Google adsense is geen adverteerder maar een 'tussenpersoon' die bemiddelt tussen adverteerder en de website-eigenaar. Google biedt geen pop-ups aan maar alleen tekstlinks en verschillende soorten banners.

Je hoeft dus niet zozeer op zoek te gaan naar adverteerders, maar meer naar bemiddelaars. Als je je daar gaat aanmelden kan je adverteerders kiezen met een aantrekkelijke vergoeding, met een propositie die past bij jouw site en dus de mogelijkheid heeft om pop-ups te plaatsen.

Er zijn best veel bedrijven die zich hier mee bezig houden, daar kun je het beste een google-actie aan verbinden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je zou misschien kunnen googlen op adsense alternatieven, veelal kom je dan op fora terecht, maar daar kan je juist veel goede informatie van gebruikers verkrijgen. Namen van bedrijven weet ik zo even niet uit mijn hoofd.