Wat kan je het beste studeren in amsterdam aan grafische vormgeving (bijv. tekenfilm/animatie) op HBO/WO niveau?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Rietveldacademy
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik het goed begrijp wil je op HBO niveau grafische vormgeving doen ?

Of wil je op HBO niveau een richting in waar je tekenfilm en animatie leert gebruiken / ontwikkelen ?

Om op dat laatste dan eerst maar antwoord te geven:
Aan de Gerrit Rietveld Academie kun je op HBO niveau kiezen voor de richting VAV (audio visueel). Daar kwamen jaren geleden de tekenfilms vandaan voor de quiz 2 voor 12.

Andere optie is de richtingBeeld en Taal.
http://www.gerritrietveldacademie.nl/nl/beeld-en-taal
Daar leer je tekenen, schilderen, schrijven en werken met video, fotografie en digitale media. Tijdens je studie maak je boekjes en installaties, je bereidt optredens en uitgaven voor en je publiceert op websites.
De Rietveld Academie laat altijd ruimte voor eigen interpretaties.