Waar kan ik met een klein budget een eenvoudige, maar custommade webshop laten bouwen?

Er zijn veel gratis tools, maar die zijn allemaal gebaseerd op standaard mogelijkheden. Ik heb een aantal specifieke eisen, die in deze versies niet gerealiseerd kunnen worden

14 jaar geleden
2K

Antwoorden (5)

Bij mijnwebwinkel.nl heb je een standaard webshop die wel zeer veel mogelijkheden bied.

misschien moet je even aangeven wat je specifiek wilt dan kunnen we verder kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LogiVert Mijn Webwinkel biedt zeer veel mogelijkheden voor zowel je webwinkel als je back-office. Doordat je met de Standaard versie kunt beginnen en later uit kunt breidden naar de Pro versie en de overige aanvullende modules, heb je een betaalbare oplossing met uiteindelijk zeer veel mogelijkheden.
Deze mogelijkheden worden overigens steeds verder uitgebreid en kunnen ook op verzoek aangevuld worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je na het boekenfestijn gaat kun je diverse webshopprogramm's aanschaffen. Deze kosten tussen de 5 en 10 euro.
Dit zijn restpartijen, maar werken perfect en hebben voldoende mogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hangt er vanaf, welke mogelijkheden wil je, dan wil ik hem gratis maken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb zelf een gratis website bij come2me.nl is wel wat minder uitgebreid. Hieronder de link naar mijn site zodat je beetje een beeld hebt.
http://webforyou.come2me.nl
Tevens heb ik een betaalde site voor 29 euro per jaar, deze is aanzienlijk uitgebreider. Mijn host is: www.mijndomein.nl
Je kan op deze site voor 1000 mb (1gb) dingen plaatsen.
Ik heb hier dan ook mijn homepage op gemaakt.
http://www.sweetgirl1.nl
Via cookies.net heb ik er ook gratis een gastenboek op staan.