het beeld is zo groot dat ik niet bij de resolutie kan

van alles geprobeerd, lukt niet als je er niet bij kan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

computer aan en uitzetten
(standaard antwoord op alle pc problemen)

Toegevoegd na 2 minuten:
als het daarna nog steeds zo is, ff uitleggen wat nou precies het probleem is.

Toegevoegd na 3 minuten:
de bron is grappig maar waar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je met de pijltjes je scherm niet verplaatsen?
Nee? Doe dan alt-spatiebalk. Er verschijnt dan een klein menuutje links boven. Kies voor 'move'. Nu kun je met pijltjes je scherm manipuleren.
Maar als je wel je resolutie kunt bepalen, maar niet op OK kunt drukken, gebruik dan O (van oke) of A (van apply)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met zo'n avatar zal het wel kloppen. :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alt-spatiebalk: dan wel de linker-alt gebruiken. De rechter-alt werkt niet!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat 't scherm bij de gast39205 op 640x480 staat... Dan werkt de geboden oplossing volgens mij niet.
1. Rechtsklik op een leeg stukje scherm.
2. Alt+G (=Eigenschappen)
3. Ctrl+Shift+Tab (OF: 4x Ctrl+Tab.) Dan is de tab 'Instellingen' geselecteerd.
4. Tab, tab
5. Pijltje naar rechts
6. Tab, tab, tab, tab, tab
7. Enter

Toegevoegd na 13 minuten:
Plaatje (als alles goed gaat en je de NL-versie hebt):
1: Daar ben je na stap 2.
2: Daar ben je na stap 3.
3: Daar ben je na stap 4. Pijltje naar rechts = hogere resolutie selecteren.
4: Daar ben je na stap 6. {Enter) is dan 'Ok'.