kan je met 1account van facebook delen met je partner?

ik ben samen gaan wonen en wij willen onze facebook samen brengen tot 1site ,en geen aparte.weet iemand hoe dit kan?

Toegevoegd na 21 minuten:
ok maar hoe kunnen wij dan bij de profiel foto ons beide naam zetten we hebben denk ik alles al geprobeerd .,we willen ook een site verwijderen of van mij of hem en verder met 1 site gaan

12 jaar geleden
4.2K

Antwoorden (1)

Nee dit is niet mogelijk.

Wat wel kan is een nieuw account maken en alle vrienden uitnodigen die op jullie vorige accounts stonden.

Jullie kiezen dan samen een wachtwoord en dan kunnen jullie er beide op.

Als het goed is heb je dan dezelfde vrienden en kunnen jullie er samen op.