hoe krijg je dubbel gescande foto,s apart?

ik heb 2 foto gescande foto,s op mijn pc maar hoe kan ik ze scheiden zodat z elke apart op mijn pc komt

Toegevoegd na 1 minuut:
de foto zijn dicht op elkaar gescand dit zie je weer terug op mijn pc via de mail

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou een kopie maken en dan beide afbeeldingen bijknpipen
bv. eerst het linker beeld en in de kopie het rechter beeld daarmee krijgt u de twee afzonderlijk beelden.

Antwoorden (1)

Het handigste lijkt mij om op de foto te klikken (rechts) Kopiëren en 2 keer plakken.
Nu heb je kopie 1 en kopie 2. Die kun je bewerken dmv een fotoprogramma het z.g. croppen waarbij je de foto kunt bijsnijden. Dus van kopie 1 haal je het ene gedeelte weg en van kopie 2 het andere gedeelte. Wel even opslaan natuurlijk. Omdat je het gekopieerde bewerkt blijft je oorspronkelijke gescande foto in tact.
Ik zelf gebruik vaak office (openen met office) en vervolgens bijsnijden.
Succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+ Zo doe ik het ook,gewoon met office picture manager.