wat is dit teken ?

ik heb nog geen office op mn macbook air, en daarom heb ik een word bestand van een vriendin geopend in Pages geloof ik, beetje look-a-like Word. betekent dit een pijltje? en hoe kan ik deze tekens in de symbolen omzetten die ze moeten zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Zoals je zelf al zegt heeft jouw vriendin een bestand gemaakt in Word.
Waarschijnlijk heeft zij bij het maken van dit document gebruik gemaakt van een lettertype die alleen wordt ondersteund door Word en niet door Pages. Het symbool geeft namelijk aan dat het lettertype niet herkend word. De enige manier om dit probleem te verhelpen is om het betreffende Windows lettertype via het internet via omwegen te downloaden en vervolgens in Pages te installeren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Pages oftewel iWork in de Cloud kan een oplossing zijn, dan hoef je niet met een omweg van alles te downloaden!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@protego Dat moet niets uitmaken hoor.