Waar kan ik met een klein budget een eenvoudige webshop, maar met specifieke opties laten bouwen?

Ik ben al in het bezit van een domein en van webspace. Ik ben een beetje thuis in WordPress en dit heeft dan ook mijn voorkeur. Ik hoor graag van jullie!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Als WordPress je voorkeur heeft zou ik wat WordPress-webshopplugins vergelijken en kijken of die kunnen voorzien in de wensen die jij hebt. Mogelijk kun je de kosten dan vrij dichtbij nul houden.

Eén van de beste webshops voor WordPress is WooCommerce, zie bron.

Toegevoegd na 1 minuut:
Voor het laten bouwen van het geheel (als dat nodig is, want misschien kom je zelf al een eind) zijn er vrij veel WordPress kenners te vinden in Nederland.

Je zou voor een budgetoplossing, freelance.nl kunnen proberen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ken woocommerce inderdaad, maar heb geen idee hoe alle plugins werken enz. Dus moet echt iemand hebben die low budget voor mij aan de slag wil. Freelance ken ik niet. Zal ik inderdaad is naar kijken. Weet iemand anders een studentensite waar ze ter lering in webshop moeten maken?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Joris (en anderen), bedankt voor je antwoord.
Ik krijg de site wel online, maar de plugins geen idee van... :-S Hier ga ik dan maar mee stoeien...

Andere antwoorden (2)

123website of zoiets daar is het gratis! Alleen moet je even naar de website google
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is een hosting partij, geen bouwpartij of oplossing.
Ik heb zelf vrij recent zelf een webshop gemaakt zonder enkele ervaring met google sites. Het is daar vrij simpel om voor elkaar te krijgen. Iets meer zelf doen, maar het is ook gratis had binnen 30 uur voor elkaar om een webshop in elkaar te knutselen. Ook hier moet je opzoek naar plug-ins vooral de betaal methodes zijn soms wel een punt.