Heeft iemand goede tutorial voor het slicen dat heb ik gedaan maar, al die plaatjes hoe ik 1 geheel van maak ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt in photoshop, als je kiest voor opslaan voor web en apparaten, ervoor kiezen om niet alleen plaatjes maar ook html te exporteren, dan maakt photoshop voor jou de webpagina.

Je kunt in photoshop ook instellen of hij voor de layout div's of table's moet gebruiken.
rose
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zorg ervoor dat je ook in het bezit bent van Dreamweaver (liefst dezelfde versie dan photoshop).

Probeer vervolgens onderstaande tutorial te volgen