Hoe kan ik deze html code aan de linkerkant van het scherm krijgen in plaats van aan de rechterkant?

Ik heb op mijn website deze html code geplaatst alleen hij staat in het midden en ik wil hem het liefst aan de linkerkant
van mijn scherm hebben. Is dit mogelijk? deze text:

text

E-mail adres:
Naam:

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je hebt letterlijk aangegeven dat de tabel in het midden moet staan: er staat nu

Verander dat in

en je tabel zal aan de linkerkant staan. (Lees meer...)
Cryofiel
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt! Ik had het zelf niet gezien alleen nu komt de text die er eerst onder stond ernaast te staan hoe kan ik die tekst naar beneden krijgen?
Cryofiel
11 jaar geleden
Haal die align="left" eens weg. Volgens mij komt de tabel dan ook links te staan, en komt de tekst dan onder de tabel. Als dat niet werkt, kun je na de tabel de volgende code zetten - maar ik heb dit niet getest, en mijn HTML-kennis is niet zo vers dat ik zeker weet of dit werkt:

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt het is me gelukt maar ik heb nog een vraag.
Ik heb op mijn website nu aan de linkerkant de inschrijfmogelijkheid en daarboven google site search en daarboven de menubalk. Kan ik de google site search ook in dezelfde breedte als de inschrijfmogelijkheid krijgen aan de linkerkant van het scherm en dan al mijn text in het midden?
Alvast bedankt voor de moeite!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit was de code:

Google

WWW doorzoek deze site

Schrijf u hier in om de wandelende takken nieuwsbrief te ontvangen:

E-mail adres:
Naam:

Cryofiel
11 jaar geleden
Google Site Search kan niet veel smaller. Als je die in dezelfde breedte wilt hebben als de inschrijfmogelijkheid, moet je dus de inschrijfmogelijkheid breder maken. Dat kan door in de tabel de breedte (nu: 206px) te vergroten. Overigens heb je twee keer een -tag gebruikt. Dat is eigenlijk fout. Alleen de eerste is nodig, de tweede kun je beter weghalen. Verder hoort de -tag bovenaan te staan, dus nog vóór het SiteSearch-blok.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke en hoe kan ik al mijn text van die pagina in het midden krijgen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je niets zelf probeert op te lossen leer je er niet zo heel veel van. Of je dit nu voor school doet of voor een klant.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik moet het eerst weten voordat ik het kan leren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt voor de hulp!