hoe zet ik een programa op mijn website zodat andere het kunnen downloaden ?

ik heb al van alles geprobeerd maar niks werkte echt goed

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (4)

Als ik van jou was zou ik een DROPBOX of GOOGLEDRIVE account nemen.
De software die je wens te delen kun je daarop plaatsen in een map die je aanmaakt.
Vervolgens kan je de share link van deze map op uw webstek plaatsen, als bezoekers van je webstek daarop dan klikken kunnen ze de software downloaden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt gewoon een executable, zip file of msi bestand op je website plaatsen en via een link downloadbaar maken. Wil je echt je programma met iedereen delen? Anders is de bovengenoemde dropbox oplossing beter. Veel mensen zullen een executable niet gauw van een website downloaden als ze het niet vertrouwen, wegens het gevaar van virussen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
tja, ik heb een site die mijn familie en vrienden kennen. die vertrouwen het wel als ik een zip file op mijn site zet. zou het niet weten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
zet je bestand op je server en maak er een linkje naar, bijv.