Je kunt je programma uploaden als ZIP op www.zippyshare.com
Of je kunt je .exe ook uploaden op http://www.filedropper.com/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Door er een website voor en over te maken. Als je daar niet goed in bent, kun je een WordPress of Tumblr blog starten en het daarop zetten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Eerst moet je met Virtual Studio of WinRar een .exe bestand maken. Dan kun je het uploaden op een website. Je kunt ook een ZIP bestand maken. Het is nog wel handig als je op het progamma een setup zet en een copyright om namaak te voorkomen.