srt bestandje toevoegen.. Dat is een bestand die je kunt downloaden op bijvoorbeeld: ondertitel.com
Geef het dezelfde naam als het avi bestand + ".srt"
En klaar ben je..

Toegevoegd na 2 minuten:
Soms past de ondertiteling niet bij het avi bestand.. Je kunt dan het beste gewoon doorzoeken op andere sites waar je ondertitels kunt downloaden..

En misschien is er nog onduidelijkheid over waar je het srt bestandje moet plaatsen.. De avi en srt bestand moet in dezelfde map.. Als je hem dan opent, pakt die als het goed is de ondertiteling erbij ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ga naar http://www.ondertitel.com/ zoek je ondertiteling en noem de ondertitel precies hetzelfde als de .avi klik op de avi je hebt de ondertiteling (ZET DEZE ALLEBEI IN DE ZELFDE MAP)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daarvoor moet je wel VobSub geïnstalleerd hebben en dan is het alleen mogelijk om het op je pc te kijken. Maar verder heb je wel gelijk.
je kan de ondertiteling ook in je film branden en een het ander aan passen,lettergrootte etc

met convertxtodvd

met submagic,kan je je srt file, laten sychroniseren en fouten uithalen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ondertitels eerst controleren met Subtitle worrkshop.
Omzetter met srt to ssa converter
Ondertitel erin zetten met Virtualdub

Allemaal gratis proggies en de ondertitel zit dan vast in de avi file.