Hoe kan ik Excel een verklarende tekst opnemen zodat ik weet wat het bepaalde deel voor functie heef?

Dus de tekst heeft niets met delkaar formule te maken maar alleen om de formule begrijpender te maken.

Weet jij het antwoord?

/2500

U kunt voor de verklarende tekst een opmerking gebruiken, denk ik. Selecteer de cel waaraan u een opmerking wilt toevoegen en voer een van de volgende handelingen uit: Klik op het tabblad Controleren in de groep Opmerkingen op Nieuwe opmerking. Druk op Shift + F2 drukken. Klik met de rechtermuisknop op de cel en klik vervolgens op Een opmerking invoegen. __________ Vooruitgang betekent niet altijd versimpeling: ik gebruik zelf nog Office 2000. Daar hoef ik enkel bij de cel ‘Opmerking invoegen’ te kiezen.

Toegevoegd op 22 september 2018 15:06: tekst
Bronnen:
https://support.office.com/nl-nl/article/e...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100