Hoe te werk gaan om iedere toegevoegde favoriet in een browser automatisch toe te voegen à de map van die favorieten die men bewaart op e usb-stick?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.6K
LeonardN
6 jaar geleden
Mag ik vrager wat je einddoel is? Tegenwoordig is het haast onzinnig om favorieten op te slaan op fysieke media. Deze zijn namelijk gekoppeld aan je account, als je inlogt op Chrome of FF. Gebruik je een andere PC, log in en daar zijn je favorieten.

Het beste antwoord

Chrome

Zorg dat "Bookmarks" steeds wordt gebackupped door een stuk back-up software
Het staat in deze folder:
C:\Gebruikers\domvragertje\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default