met welk programma kan ik makkelijk apps maken en publiceren?

Het word een android app met een inlog systeem en foto database. Ik wil een goede app geen reclame of zooi zichtbaar van de software waarmee het gemaakt is.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (3)

Een Android app maken is verre weg van makkelijk als je nooit een script taal heb geleerd zoals java of c++ of PHP.
Google zelf heeft een developer training online staan waarbij ze adviseren om Eclipse te gebruiken.

Zie hieronder de link voor de training pagina inclusief uitleg hoe je een App kan maken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik vraag naar een MAKKELIJKE SOFTWARE geen MOEILIJKE CODEERTAAL
Zo makkelijk is dat niet... Dat is veel leren en lezen. Ben er zelf nu ook mee bezig, maar zo te merken heb je wel een idee van wat je wilt.

Er zijn diensten (website's, apps) waarmee je ontwikkelaars ontmoet en zo een eigen app kan uitwerken. Ik weet alleen niet meer hoe ze heten...

Mocht ik er nog op komen, meld ik het wel.. Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Via appinventor kan je eens proberen . ik denk persoonlijk dat de functies te beperkt zijn.