Hoe kan ik mijn html ontwerp bekijken op mijn ipod? (zie beschrijving)

Als ik het op de computer maak, kan ik er gewoon een internet-bestandje van maken en het zo bekijken. Maar hoe kan ik, als ik op mijn ipod een html maak, alsnog op mijn ipod bekijken hoe het eruit ziet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar ik heb bijvoorbeeld in "notities" de hele html getypt. HOE kan ik het dan in Safari zien?

Antwoorden (1)

Je kunt dat doen met een browser app, bij voorbeeld World Wide Web Twitter of een van de andere browser apps.
rose