hoe maak ik een filmpje van mijn beeldscherm en hoe zet ik dat filmpje daarna op youtube?

Hoi, ik wil graag filmpjes op youtube zetten van mijn beeldscherm. en als ik dat filmpje klaar heb wil ik 'm op youtube zetten. ik gebruik hypercam 3 daar heb ik al een paar filmpjes mee gemaakt maar als ik ze bij youtube upload dan zegt hij: de uploading is mislukt! weet iemand hier iets van?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Dan moet je hypercam downloaden. Ik zelf gebruik hypercam 3. Daarmee kan je op nemen en dan ga je naar youtube en kies je upload bestand en dan klik je bestanden van hypercam 3 aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt veel verschillende screen recorders zelfs voor je iPhone ik vindt camatasia de beste van allenmaal kost wel geld of downloaden via torent maar wel de beste
Als je het legaal wit doen en niet wilt betalen zou i hypercam downloaden er zit dan allen links boven een klein regeltje met hypercam maat dat is niet erg