Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe maak ik een filmpje van mijn beeldscherm en hoe zet ik dat filmpje daarna op youtube?

Hoi, ik wil graag filmpjes op youtube zetten van mijn beeldscherm. en als ik dat filmpje klaar heb wil ik 'm op youtube zetten. ik gebruik hypercam 3 daar heb ik al een paar filmpjes mee gemaakt maar als ik ze bij youtube upload dan zegt hij: de uploading is mislukt! weet iemand hier iets van?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dan moet je hypercam downloaden. Ik zelf gebruik hypercam 3. Daarmee kan je op nemen en dan ga je naar youtube en kies je upload bestand en dan klik je bestanden van hypercam 3 aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt veel verschillende screen recorders zelfs voor je iPhone ik vindt camatasia de beste van allenmaal kost wel geld of downloaden via torent maar wel de beste
Als je het legaal wit doen en niet wilt betalen zou i hypercam downloaden er zit dan allen links boven een klein regeltje met hypercam maat dat is niet erg
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding