Wat is de beste (Internet) Home Designer voor op de PC?

Ik ben op zoek naar een Home Designer voor mijn computer, waarmee je een kamer en eventueel ook een tuin kunt maken. Het maakt niet uit of het een website is of een programma. Wie kan mij vertellen wat ik het beste kan gebruiken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik ben heel lang op zoek geweest naar zulke software. Floorplanner is heel erg mooi, werkt simpel en is erg uitgebreid. Ik vind het de beste die er is. Veel plezier ermee, het is super leuk!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel! Kan het eindresultaat vervolgens ook in 3D worden bekeken?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat kan, maar dan moet je wel betalen. Kijk hier naar de kosten: http://floorplanner.com/pricing