hoe mail je een programma door?

ik heb een programma geschreven en zou het willen doormailen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (5)

Wel als het niet te groot is kun je het gewoon via email versturen als bijlage. Anders is wetransfer misschien een optie, hier kun je 1 of meerdere bestanden doorsturen tot 2 gig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je een Dropbox account hebt kun je het daarop zetten. Vervolgens kun je daar een download link kopieren die je dan kunt doorsturen naar wie je maar wilt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Beetje afhankelijk van het probleem wat je ervaart?
- Q: Overschrijd het de maximale bestandsgrootte die de ontvanger aankan?
- A: Met een Zip programmetje opslitsen en dan meerdere mailtjes sturen

- Q: Kan/mag de gebruiker geen ZIP/.EXE ontvangen vanwege de firewall?
- A: zelfde antwoord hierboven. Door het splitsen kan de ontvanger het niet meer
herkennen als een exe of zip. De ontvanger kan die twee delen dan weer unzippen om het originele bestand(/programma) te krijgen.

-Q: Werkt de programma niet meteen omdat hij klaagt om missende bestanden?
-A: Kan zijn dat je bepaalde frameworks (.net framework) of andere vereiste bestanden nog moet voorinstalleren

.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan ook de .exe veranderen door bijvoorbeeld .txt, want het kan zijn dat de ontvangende partij een filter heeft die programma's tegenhoudt (ze komen dan zelfs niet in de spam terecht). Vermeld dan in je mailtje in welke uitgang je het bestand hebt veranderd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je een hotmail account hebt, kun je gratis naar skydrive.com en daar inloggen met je hotmail account