Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe zet je iets op je site waarop gebruikers kunnen aanmelden?

Ik wil graag een site maken waar gebruikers zich kunnen aan melden kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
854

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

De vraag is waar melden ze zich voor aan. Melden ze zich aan voor een nieuwsbrief, de website zelf, een rss feed of wat anders.

Gaat het om een nieuwsbrief dan kan ik je mailchimp aanraden. Deze geeft je ook een stukje code die je zo op de website kan plaatsen waarna men zich kan aanmelden.

Als het gaat om een website kan je bijvoorbeeld een CMS gebruiken als Drupal, Joomla of Wordpress.

Ook veel een RSS feed heb je verchillende snippets.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wil je een soort gebruikersregistratie maken? Dan moet je een invulformulier maken, met wat scripting code (bv. php) om de gegevens in een database te zetten, een opt-in mail te sturen en de link daarvan ook weer af te handelen.

Al met al niet heel moeilijk, afhankelijk van hoeveel programmeer ervaring je al hebt. Niet iets wat je moet doen als dit je eerste website is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding