Ik ben op zoek gratis naar een photoshop programma.

Ik heb Vista Premium. En dan het liefst in het Nederlands (ben niet zo'n ster in Engles ;) of 1 met een duidelijke uitleg.

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik bedoel natuurlijk Engels (typen blijft lastig ;))

Toegevoegd na 22 uur:
Bedankt voor de tot nu toe gegeven sites, al wil ik nog wel even benadrukken dat mijn voorkeur uitgaat naar een Nederlandstalig programma zoals vandaag al duidelijk heeft gemaakt ;)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (5)

Hier. Helemaal gratis. En het kan heel veel.

Toegevoegd na 53 seconden:
De tweede link wijst naar een Nederlandse uitleg.
14 jaar geleden
pain.net, helaas wel in het engels maar het werkt erg intuitief. is ook erg uitgebreid voor een gratis programma. gebruik het zelf ook

http://www.getpaint.net/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er wordt nederlands gevraagd
lees de vraag beter !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
daarom zet ik er dat excliciet bij dat hoewel het in het engels is het programma's inietief goed te besturen is. als ik de vraag niet had gelezen had ik dat nooit erbij vermeld.
Als je een beetje creatief bent dan kan je al erg ver komen met paint. En dat zit gewoon in je Windows...

En tenzij je die hebt ingestelt op engels is die gewoon in het Nerlands...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
start > uitvoeren > pbrush!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat klopt niet - dan moet je mspaint {enter} intikken en geen ' pbrush'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@mmm: klopt, dus dit antwoord verdient een -1
The Gimp, zie http://nl.wikipedia.org/wiki/GIMP. Ik gebruik dit al jaren en je kan zelfs photoshop bestanden openen, etc. Download: http://www.gratissoftwaresite.nl/gimp.html