wat is een goedkoop maar zeer uitgebreide host voor websites?

Een goedkope host maar met zeer veel opties, iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Antagonist.nl, een alles in een host voor een scherpe prijs (29,95 euro p.j.). Stabiel en ondersteunt vrijwel alle gangbare CMS

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb met meerdere webhosts gewerkt, hier ben ik het meest tevreden over. Ze hebben tevens een zeer goede dienstverlening.

Toegevoegd na 4 minuten:
Het is zelfs goedkoper als je voor drie jaar een website bij ze onderbrengt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nadeel is dat je op dit hostingpakket maar een enkele site mag plaatsen. Dus als je een tweede hebt, moet je ze op een subdomein draaien of een nieuw pakket aanschaffen, of een dure reseller nemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Aarsvar: Er wordt hier enkel om een goedkope, maar complete host gevraagd. Nergens staat dat de vraagsteller een tweede site wil hebben.

Andere antwoorden (6)

Ik zit al 3 jaar naar volle tevredenheid bij Antagonist.
€29,95 per jaar (inclusief domeinregistratie).
Ze zijn snel en niks geen gedoe met overzetten van de een naar hun.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijndomein is een goede. Goedkoop, makkelijke interface en nette service.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Versio is in mijn ogen de beste en goedkoopste.
Ze bieden support aan tot 00:00 en ik heb na 5 jaar nog nooit eruit gelegen met de 25 websites die daar gehost staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk beslist eens bij hosting2 go.
Goed voordelig en makkelijk. Veel ruimte en Een uiterst goede helpdesk. Zit er zelf met enkele sites al vele jaren bij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
PCExtreme is een niet al te dure, betrouwbare host.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor €1,54 heb je 1,5GB, 5GB bandbreedte, MySQL databases, onbeperkt subdomeins, 10 emailaccounts, cPanel en een uitstekende helpdesk.