Hoe herstel ik onderstaande fout, zie onderstaande print

Toegevoegd na 15 minuten:
Onderstaande afbeelding krijg ik in beeld zodra ik mijn pc heb opgestart, ik heb geen idee hoe het komt of wat ik er aan kan doen. Hopelijk kan iemand mij helpen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik denk dat er weinig anders op zit dan Windows opnieuw te installeren. Dat kan door een recovery te draaien (als je weet hoe dat moet) of door het echt opnieuw te installeren middels een Windows installatie-cd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De foutmelding komt van een programma/driver genaamd :
Pure Networks Network Magic. Je zou kunnen kijken of je dit kunt verwijderen en opnieuw kunt instaleren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gisteren kwam ik op een computer ook dergelijke software tegen. Het was mee gekomen met een installatie-CD van een wireless router (Linksys / Cisco). Uiteindelijk heb ik deze software compleet verwijderd, want ik beheer de draadloze verbinding liever rechtstreeks via Windows. Dergelijke software voegt natuurlijk wel diverse zaken toe, maar het is de vraag of je iedereen die echt nodig heeft. Kortom, goed bedoelde software, maar toch, nee bedankt.
heb ik ook eens gehad met Pure Networks Magic maar ook met andere programma's. Toen was ik mijn computer een beetje teveel aan het aftuigen (werkgeheugen, grafische kaart, processor, de snelheid van werkgeheugen naar processor) en toen kreeg ik dit ook. Het heeft volgens mij te maken met het werkgeheugen. Als er te veel gebruikt word, krijg je deze melding. Windows kan dan het programma niet meer starten omdat er teveel werkgeheugen word gebruikt, omdat alle programma's + het bestruringssysteem op het werkgeheugen word bewaard en dus: NIET JE COMPUTER AFTUIGEN!