Weet iemand hoe deze html/css code in elkaar zit misschien?

Ik ben bezig met een website en ik moet eigenlijk in principe hetzelfde hebben als op deze website:
Als je je eigen plaats invoert komt er automatisch een popup van de routebeschrijving op een blaadje naast het tekstvak.
Ik ben benieuwd welke css/html code hiervoor gebruikt is.

Met vriendelijke groet,
Autobart

Toegevoegd na 27 seconden:
Hier de link!

http://www.orthobrightsmile.nl/orthodontie-hoofddorp/routebeschrijving

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Plan je route (bij GPS, nr 142 invoeren)

Uw vertrekpunt (plaats of postcode):

Dat is de code die gebruikt wordt voor het vakje waar google maps zit met de zoek knop.

Functie MM_showHideLayers() die wordt gebruikt op de zoekknop:

function MM_showHideLayers() { //v9.0
var i,p,v,obj,args=MM_showHideLayers.arguments;
for (i=0; i<(args.length-2); i+=3)
with (document) if (getElementById && ((obj=getElementById(args[i]))!=null)) { v=args[i+2];
if (obj.style) { obj=obj.style; v=(v=='show')?'visible':(v=='hide')?'hidden':v; }
obj.visibility=v; }
}

Oh ja, de pagina maakt ook nog gebruikt van Jquery voor de mooie effecten bij het openen van de routebeschrijving en overigens wordt er ook gebruikt gemaakt van de google maps API,

(tl;dr) oftewel, dit gaat niet met alleen HTML en CSS kennis, je moet enige kennis hebben van javascript, vermoedelijk hebben ze in dit geval gebruikt gemaakt van de google maps API, hoe je deze gebruikt en wat je kunt kun je vinden op de website van google(zie bron)

Toegevoegd na 39 seconden:
MM_showHideLayers() hebben ze gebruikt om de routebeschrijving mooi naar voren te laten komen met een animatie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je de broncode van de betreffende pagina bekijkt zul je zien dat er veel meer dan html/css gebruikt wordt.

Het antwoord op je vraag: dit kan niet met (alleen) html/css. Je zult (bijvoorbeeld) javascript moeten gebruiken.

Je kunt wel op de site het formulier verwerken (bijvoorbeeld in php) en dan het kaartje terugsturen.
Dat lukt wel in html, maar zier er wat minder flitsend uit.