Welke HTML code is goed voor een eigen chatbox voor op een website?

Ik wil graag een LIVE chat op mijn website weet iemand een html code daarvoor???

Toegevoegd na 11 minuten:
En ik zou het ook fijn vinden als ie veilig gebruiksvriendelijk en met zo min mogelijk reclame!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een live chat met (alleen) html gaat niet lukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lukt het met de site die ik je gegeven heb?

Het beste antwoord

Dit gaat niet lukken; hier heb je toch echt PHP en MySQL voor nodig. Wat je wel kunt doen is een chatbox van webhelpje.be op je site zetten. Dit is gratis met weinig reclame. De reclame kun je eventueel per maand 'wegkopen'.