Hoe krijg ik een klein filmpje in mijn sidebar van Wordpress?

In mijn vorige blog gebruikte ik een filmpje van Youtube in m'n sidebar, met een afmeting van 200x200.

Nu werkt dit echter niet meer en krijg ik en foutmelding: Player is too small.

Hoe krijg ik toch een filmpje in m'n sidebar, van ma. 200 breed? Al dan wel of niet van Youtube....

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Op youtube zetten en de html widget gebruiken, of een speciale youtube widget....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan beter gebruik maken van de de automatische toevoeg mogelijkheden van wordpress. Hierin kun je ook breedte en lengte aanpassen. Wanneer je namelijk een video toevoegt kun je zelf kiezen hoe breed je deze maakt.