Als ik mijn webcam aanzet via MSN dan gaat die na een paar seconden automatische uit. Oplossingen ???

Ik heb al een paar keer geprobeerd mijn webcam aan te zetten via msn maar na een paar seconden gaat die dan weer uit. Als ik hem buiten MSN opstart dan doet die het wel. Oplossingen iemand ???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

staat tussen je instellingen op msn
daar kan je dat aanpassen op altijd uitvoeren..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
staat allemaal goed, maar eerst was het altijd goed en nu niet meer. Het is ook als ik met andere accounts aanmeld.