moet je om apps voor apple te maken ( ontwerpen) een mac pc/ laptop hebben. Zo ja welke OS?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je ervaring met programeren anders gaat het echt niet lukken en je moet om een app in de app store te krijgen al gelijk 100 dollar betalen!

Antwoorden (2)

Ja de nieuwste is het handigst want daar zitten nieuwe functies op
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wauw wat een vraag/antwoord combinatie. :D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet het programma Xcode gebruiken om apps te maken, dit programma is alleen beschikbaar voor Mac OS X (besturingssysteem Apple)