Ik wil graag een postkaart (Diverse foto's) maken met Photoshop. Om een of andere reden wil het niet lukken. Wie weet een goede tutorial op internet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat gaat er precies niet goed? ik heb veel ervaring met photoshop en wil u graag helpen!

Antwoorden (1)

Ik ben zelf een aantal jaren geleden ook met Photoshop aan de gang gegaan. Om dit te leren ben ik begonnen met op YouTube een aantal tutorials te bekijken. Hier kan je al veel van leren. Als je er verder mee zou willen gaan dan zou ik je willen adviseren om een training bij www.digitaltutors.com te volgen. Het kost hier wel iets maar ze hebben zeer goed cursusmateriaal.