Hoe kan je met excel de lege (0) cellen er uitfilteren zodat er alleen cellen met een waarde onder elkaar komen? Hoe werkt dit?

De cellen in de kolom ernaast moeten wel mee gekopieerd worden. Ik weet wel hoe dit zou kunnen werken bij de sorteer/filter functie. Echter moet er nu niet op alfabet gesorteerd worden. En moeten de 0 (nul) waardes verdwijnen.

11 jaar geleden
5.8K

Antwoorden (2)

Selecteer het hele blok wat je wilt sorteren.
Sorteer op de kolom waar je de lege cellen in hebt staan, dan komen al deze regels bij elkaar te staan. Vervolgens kan je al die regels in een keer verwijderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Frimu2
11 jaar geleden
Ik wil dat hij het automatisch onder elkaar zet. Wil ze niet zelf hoeven te verweideren.
Een filter op de kolom zetten en dan het "blanks" vinkje uitzetten; je kunt dan de niet lege cellen in 1x kopieren...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Frimu2
11 jaar geleden
Met dit antwoord ben ik al een stukje verder gekomen, waarvoor al een + Weet je toevallig ook hoe ik het voor elkaar krijg dat hij niet alle kolommen inkort, maar alleen de geselecteerde.....Of hoe je dit kan omzeilen.