Hoe link ik een form van visual basic?

Ik wil graag dat wanneer je klikt op 'doorgaan' dat hij dan doorlinkt naar form 1 hoe doe je dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je dubbelklikt in Visual Basic op de knop 'doorgaan', dan maakt VB een subroutine aan en kom je in de code.

Daar zet je :

form1.show()

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik heb even twee forms gemaakt, je krijgt dan

in form1:

Private Sub Button1_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button1.Click
Form2.Show()
Form2.Focus()
End Sub

en in form2:

Private Sub Button1_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button1.Click
Form1.Show()
Form1.Focus()
End Sub

Dan verwijzen ze naar elkaar. En door .Focus() komen ze naar de voorgrond.
rose