Een thuisserver maken is niet zo gemakkelijk.. erg buggy. waarom?

waarom is het op xp zo lastig om apache php en mysql voor os commerce werkend te krijgen?
t doet t alsmaar niet en zegt nooit waarom!!!

iemand hier ervaringen mee?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf een webserver opzetten met Windows, Apache etc. is technisch gezien niet eenvoudig. Eigenlijk zou je al je configuratiebestanden moeten posten :).

Het beste antwoord

Je kunt nu eenvoudiger een website opzetten Opera.
Zie: www.opera.com

Toegevoegd na 34 seconden:
opzetten met Opera

Toegevoegd na 34 minuten:
Deze link is beter:
http://unite.opera.com/service/192/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je zelf een webserver opzet kun je beter WAMMP of UsbWebServer gebruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ehm, volgens mij ben ik bézig met wamp. zie vraag.