Bestaat er een progamma om een bestaande foto in een filmposter te plaatsen?

Omdat een vriend van ons binnenkort 50 wordt, wil ik voor de lantaartpaals, mini poster op plakken,met een bestaande foto van hem geplaatst in een bestaande filmposter.Bestaat daar een progamma voor.
Ik heb dus de tourposter van de Chippendales,alleen wil ik die foto van die man vervangen door mijn vriend's foto.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (5)

adobe photoshop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan in ieder geval met Photoshop. Maar misschien ook wel in Paint, hoewel het dan minder mooi wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mocht het niet lukken met photoshop, dan kun je heel eenvoudig op www.faceinhole.com een vergelijkbare foto zoeken en het gezicht van je vriend hierin plakken. Is een fantastische en zeer eenvoudige website.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De volgende twee programma's zijn gratis en het zou met beide moeten kunnen de tweede is geavanceerder dan eerste:

http://www.photofiltre.com/
http://www.gimp.org/downloads/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan ook online, bijvoorbeeld op

www.postergenerator.com

Anders even googlen op poster generator, online movie poster generator, etc. Staan er wel meer op het internet.