ik heb far cry 2 op cd maar pc pakt hem niet kan iemand helpen?

ik heb far cry 2 op cd en als ik hem in de computer doe gebeurt er niks de computer pakt hem gewoon niet en als ik op andere computer ga doet die het wel gewoon weet iemand hoe dit kan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je bedoelt dat ie niet automatisch opstart?
Kijk in het bestandje autorun.inf op de CD. Daarin staat een verwijzing naar een executable, waarschijnlijk een exe-bestand. Dubbelklik handmatig op dat bestand, en voila... Hij start alsnog! (Als je CD-speler tenminste niet stuk is.)

Het automatisch starten van schijven zoals CD's en USB-sticks is - zo is gebleken (zoals inzake stuxnet en duqu bijvoorbeeld, en miljoenen andere malware) - een hele gevaarlijke zaak.
Best kans dat je broer of zus 't daarom uitgezet heeft. Heel verstandig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, het is gewoon of je er geen cd in doet er gebeurt ook echt helemaal niks en gewoon andere cd's doen het wel en deze doet het ook op andere pc heel raar ;s
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Al een keer geprobeerd schoon te maken? Beetje wasmiddel en lauw water als er vette vingers op zitten doet soms wonderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, ook niet want in andere computer doet hij het ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je spreekt van cd maar far cry 2 staat op dvd dit kan wel een verschil maken. U hebt een cd of een dvd lezer? Als je naar de specs van je pc kijkt zou dit er wel bijstaan. En als je de dvd van far cry 2 insteekt, hoor je dan de lezer draaien? (zoals met een disk die wel werkt)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je bijvoorbeeld een dvd-film insteekt kan hij dat lezen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha nee . met cd bedoel ik gewoon dvd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar. als ik de dvd/cd er in doe dan doet hij echt helemaal niks net als of hij er niet in zit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ha ok zou kunnen he :)
Zitten er krassen op de disk?